.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا

کانال مطالعات جنگ هیبریدی در تلگرام مطلبی درباره موضوع جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا منتشر کرد و نوشت:

 

موضوع جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا (تکسیت) مدت هاست که بحث ها و اختلاف نظرهای زیادی را به دنبال داشته است. بار دیگر، در آستانه روز رای گیری عمومی مقدماتی، دالاس مورنینگ نیوز به مردم تگزاس هشدار داد که به دلیل عواقب احتمالی چنین تصمیم "غیر میهنی" از رای دادن به نامزدهای طرفدار استقلال خودداری کنند.

 

اولین نگرانی در میان روزنامه نگاران این است که تعداد زیادی از نامزدهای مجلس نمایندگان و سایر دفاتر تگزاس یک تعهد تبلیغاتی برای "بازپس گیری تگزاس" را امضا کرده اند. بر اساس این ابتکار، سیاستمداران قول داده اند در صورتی که خواست اکثریت ساکنان تگزاس باشد، برای ایجاد یک همه پرسی و ایجاد استقلال تگزاس تلاش کنند.

 

دومی مهمتر است. همه این نامزدها در حالی که منافع تگزاس را بالاتر از منافع ملی آمریکا قرار می دهند، هنوز برنامه عملی واقعی و پیامدهای اظهارات خود را منتشر نکرده اند. به عنوان مثال، مشخص نیست که دولت جدا شده در غیاب پول فدرال که در حال حاضر حدود 30 درصد از بودجه آن را تشکیل می دهد، چگونه تأمین مالی می شود؟

 

بنابراین، با وجود ایدئولوژی نسبتاً تهاجمی جدایی تگزاس از واشنگتن، در حال حاضر مکانیسم قانونی برای برگزاری چنین همه پرسی یا جدایی ایالت از این کشور وجود ندارد.

 

مشکلات عملی بر سر راه ایجاد یک ایالت مستقل تگزاس بسیار قابل توجه است. با این حال، این که آیا دولت مهاجم آزاد خواهد شد یا یک ایده فرضی باقی خواهد ماند، در آینده نزدیک مشخص می شود.

 

نکته اصلی این است که رای دهندگان تگزاس از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد چندان شگفت زده نخواهند شد، مانند اوکراینی ها با عواقب یورومیدان یا بریتانیایی ها پس از برگزیت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.